Tüm Haberler

Haberler bizde…

Bu kaçırılma da fos çıktı!

Eskişehir’de, ‘Arkadaşıma gidiyorum’ diyerek evden ayrılan ve kendisinden 10 gün boyunca haber alınamayan 23 yaşındaki Yasemin, annesi Nurten Er’i telefonla arayarak, ‘Ben Murat Başaran’la evlendim. Beni kaçırmadı, ben Murat’ı kaçırdım. Beni rezil ettiğin için sana tazminat davası açağım’ dedi.

Nurten Er ise kızının baskı altında evlendiği öne sürerek, ‘Yanında Murat olduğu için böyle konuşuyor. Baskıyla evlendirildi’ diye konuştu. Yasemin’in evden kaçtığı gün olan 28 Temmuz 2006 tarihinde Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’nde öğretmen 32 yaşındaki Murat Başaran’la evlendiği ortaya çıktı.

Kırmızıtoprak Mahallesi, Taşköprü Caddesi’nde oturan ve gümüş takılara fotomodellik yaptığı belirtilen Yasemin Er, 28 Temmuz sabahı ‘Arkadaşıma gidiyorum’ diyerek evden ayrıldı bir daha dönmedi. Kızının bulunması için polise ve Cumhuriyet Savcılığı’na dilekçe veren evli ve 2 çocuk annesi 44 yaşındaki Nurten Er, ‘Geceleyin evimizi gözetleyen birinin olduğunu görmüştük. Ertesi gün kızımla birlikte karakola giderek durumu polise bildirdik. Bir gün sonra da kızım ortadan kayboldu’ dedi.

BİZ EVLENDİK TELEFONU

Yasemin, kaybolmasıyla ilgili haberlerin gazetelerde yayımlanmasının ardından bugün saat 10.00 sıralarında annesi Nurten Er’i telefonla aradı. Yasemin Er (Başaran), ‘Ben Murat Başaran’la evlendim. Murat beni kaçırmadı. Ben Murat’ı kaçırdım. Beni rezil ettiğin için sana tazminat davası açağım. Evlenme cüzdanımı sana göstereceğim’ dedi. Yasemin Başaran, nerede olduğuyla ilgili birşey söylemeden telefonu kapattı.

Nurten Er ise kızının, Eskişehir 100’üncü Yıl İlköğretim Okulu’nda sınıf öğretmeni olarak görev yapan Murat Başaran tarafından kaçırıldığını ve baskı altında evlendiği öne sürerek, ‘Yanında Murat olduğu için böyle konuşuyor. Kızım Murat tarafından kaçırıldı ve baskı sonucunda evlendirildi. Kızımın bulunmasını istiyorum’ dedi.

Murat Başaran”ın daha önce de bir kızı kaçırıp evlendiğini ve 8 ay sonra boşandığını öne süren Nurten Er, ‘Kızım bu kişi tarafından kandırıldı. Başına silah mı dayadılar, baskı mı yaptılar bilemiyorum. Ama kızımın hayatından endişe duyuyorum. Polislerden kızımın bulunmasını istiyorum. Gerekirse Cumhurbaşkanımızdan yardım isteyeceğim. Kızım isteyerek gitmiş olsaydı, “Evimiz gözetleniyor” diye benimle birlikte karakola gelip şikayetçi olmazdı’ diye konuştu.
Yasemin’in evden kaçtığı gün olan 28 Temmuz 2006 tarihinde Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’nde, sınıf öğretmeni Murat Başaran’la evlendiğinin de kayıtlar incelendiğinde doğru olduğu görüldü.

Ağustos 17, 2008 - Posted by | İçanadolu | , , , , , , , , , , ,

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum bırakın